OT - Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 8 09:03:54 CET 2015

Tak jsem vyzkoušel tu zelenou brusnou pastu, konkrétně mám tuto:

http://www.magg.cz/det/brusna-pasta-zrnitost-2-zelena-nejjemnejsi?groupurl=velkopht-03-lestici-kotouce-a-unasece-brusne-pasty

Výsledek - naprosto vynikající, rozhodně lepší než ty pasty ve
stříkačkách z e-baye. Doleštění ostří bylo mnohem rychlejší a pasta je
hodně tuhá, skoro nezašpiní nářadí. Koupil jsem ji normálně v
železářství za 50 Kč a je rozhodně nejlepší z toho, co jsem doteď zkusil.

Ještě mi z e-baye má dorazit bílá verze, tak jsem zvědav.

JMN