Buzeni anod u VFD

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 7 20:15:33 CET 2015

Mozna to nejak souvisi s moznosti dostat nesvitici segment na nulovy
potencial oproti sousednimu.
Kdyz jsem chodil na skolu, delal jsem hodiny s digitrony. Kamard sehnal
pekne VDF z nejake kalkulacky a udelal hodiny s nimi.
Ale moc pekne mu to neukazovalo, vzdy kdyz svitil nejaky segment,
prosvecovaly slabe i ty okolo.
Pak to predelal tak, ze vsechny segmenty byly prez velke odpory napajene
aby svitily a ty co mely byt zhasnute uzemnoval tranzistorem.
Kdyz to cele predelal a uz mu to pekne svitilo, nejak s tim flaknul a
jedno vlakno zhaveni upadlo :-(