Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Leden 7 18:27:20 CET 2015

Tak už mi to něco maluje. Dovolím si malou přílohu - otisk obrazovky z
Kicadu s těmi daty od vás. Zřejmě by to dokázalo exportovat knihovny
(což byl účel), se spoji jsou problémy, budu ještě experimentovat.
Pokud o tento konverzní prográmek budete mít zájem, ozvěte se zde nebo
soukromě.

Mrazík