RE: OT - Majzlík se baví

Středa Leden 7 17:21:21 CET 2015

Dobrý... ;-)))

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Wednesday, January 07, 2015 4:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Majzlík se baví

Na broušení kuchyňských nožů existuje starobylá finta. V každé kuchyni totiž existuje místo, na kterém když brousíte nůž, tak se broušení povede, zatímco třeba o půl metru vedle už to nefunguje. To místo musíte najít, zapamatovat si a pak už bude všechno v pořádku.
Tajuplnost toho místa spočívá v tom, že když máte brousek položený na stole a brousíte nůž, tak se při dodržní správného úhlu ostří v noži zrcadlí lampa na stropě :-)

Aleš Procháska