Furby a komunikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 7 16:12:02 CET 2015

V "dokumentaci" k tabletu (tedy k te, co byla pribalena) se pise jeste mene,
nez je na tom webu, tam se doctete vic o tom, do jakeho kontejneru se to ma
po pouziti odkladat, nez o tom, co je uvnitr (ne, to neni nadsazka).

Co se tyka mikrofonu - je tam a funguje, chodi pres to Skype i hlasove
ovladani - a v servisnim manualu je popsana jeho vymena (mrrrrnava kapsle).

Zkusim si na to vzajemne pisknout a uvidime.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2015 3:45 PM
Subject: Re: Furby a komunikace

>Tomu dalsimu odstavci moc nerozumim - narazite na to, ze vyrobce tabletu (v
>tomhle pripade Lenovo) nikde prilis nespecifikuje, co to po HW strance umi
>(jako treba frekvencni rozsah mikrofonu ci reproduktoru),

No, oni napriklad pritomnost mikrofonu vobec nespominaju... Podobne, ci je
USB OTG alebo nie, a aj ine veci, podla mna dolezitejsie nez typ procesora
apod.

>nebo narazite na
>to, ze vyrobce te hracky nepise, co musi ten tablet umet?

To tiez, ale vzhladom na prvy bod je v tom vyrobca tej hracky nevinne, aj
ked ste na neho viacmenej pravom nastvany.
Kebyze vyrabam taku hracku, tiez si vyskusam tych 5 zariadeni, s ktorymi to
ide, a ostatne napisem, ze su nepodporovane - a neverim, ze Vy by ste
postupovali inak.

>Jinak o nejakem "dolby" u toho tabletu nic nevim,

Mate k tomu nejake original papiere? Spomina sa napriklad ten mikrofon tam?

http://www.lenovo-shop.sk/lenovo-ideatab-tablet-a7-50l-7-2219 pod
Specifikacia

wek