git

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Leden 7 15:17:46 CET 2015

On 1/7/2015 2:14 PM, Pavel Troller wrote:

> Jo, diky, to prvni je ten spravny spell :-). To druhe nadava.
> Tak uz to vypada, ze uz by to snad mohlo stacit. git diff mi nikdy nic
> nevypsal, ale to bylo tim, ze mi tam chybelo to magicke slovicko "origin".

"git diff" vypise zmeny  v sledovanych suboroch  v porovnani s poslednym
commitom. Ak su zmeny uz commitnute, tak nevypise nic.

Ak sa zada commit, tak sa zmeny porovnaju  tymto commitom. To je pripad
s tym origin ... origin je skratka na aktualny default commit v
repozitari, z ktoreho sa klonovalo (zrada je, ak sa tam medzicasom nieco
zmeni)

Mozu sa zadat dva commity, vtedy sa vyhodnoti rozdiel medzi nimi...
skuste "git diff origin  HEAD" a "git diff HEAD origin". HEAD je skratka
na posledny commit v aktualnej vetve.

Stoji za to pozriet tu odporucanu knihu...

-m-