Furby a komunikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 7 14:21:29 CET 2015

Přesně to (těch aplikací je víc) mám v úmyslu, nejdřív druhou mašinkou
"oměřit" funkční komunikaci, pak změnit role a hledat, co j e jinak. Dneska
v noci už jsem na to neměl čas (i tak jsem kvůli té potvoře šel spát skoro
ve čtyři), ale snad dneska večer. To, jak to napravit, je až další krok.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2015 2:15 PM
Subject: Re: Furby a komunikace

Myslím, že jediná cesta opět je měřit, ev. bastlit a zase měřit.

Jestli ten tablet "slyší" zkuste zjistit třeba pomocí
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DanielBach.FrequenSee&hl=cs
(je tam i více podobných aplikací).

Porovnal bych to i s telefonem.

Pochopitelně podmínkou je, že ten bazmek bude zrovna pískat (což by šlo
zajistit i pomocí funkční komunikace s druhým přístrojem).

--
Jirka