Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Středa Leden 7 10:57:03 CET 2015

Tam jsem se samozrejme dival, ale treba u toho vaseho odkazu je
vzorkovani jenom 44kHz a ma to navic jenom MIC vstup, coz mozna neni ani
stereo.
V tech DJ/hudebnich shopech to ma vetsinou vice nezavislych vstupu, pro
kazdy nejake kroutitka, ja bych rad proste line in ve stereu, aby si s
tim treba ty SDR softy poradily, netusim, jak bych skladal dva audio
vstupy do jednoho stereo, navic nezavisle nastaveni zesileni, pripadne
fazovych posuvu mezi nimi mi zpusobi neprekonatelne problemy...
     Tomas