OT - Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 7 08:23:16 CET 2015

Ano, je to obyčejný hadr pomazaný leštící pastou. Já obtahuju na kůži a
používám leštící pasty z Číny:

http://www.ebay.com/itm/5gram-Diamond-Polishing-Lapping-Paste-Compound-Syringes-1-40-Micron-/111432955486?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item19f1ebf65e

Jejich nevýhoda je, že jsou hrozně mastné a ty nástroje se musí dost
pečlivě utírat.

Sellers používá něco jako tohle:

http://www.ebay.com/itm/2-Pcs-Abrasive-Polishing-Paste-Buffing-Compound-Metal-Brass-Grinding-White-Green-/281445220668?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item418771413c

Mám je taky, ale ještě jsem je nezkoušel.

Jinak jsem zkoušel třeba Tempo, to je jemně abrazivní leštidlo na laky,
to bylo úplně k ničemu. Naopak dost dobrých výsledků jsem dosáhl s CIFem
a jinými prášky na nádobí.

Jako podklad stačí riflovina, ale kůže mi přijde taková čistší a vydrží
věky. Lidi si pochvalují staré vojenské řemeny, mně se teď podařilo
sehnat kus řemenu z transmise.

JMN