RE: OT - Majzlík se baví

Úterý Leden 6 20:29:24 CET 2015

Měl bych pane Němečku dotaz k tomu ostření na videu u pana Sellerse:
Tři brusné kameny chápu ale co bylo to poslední?
Vypadalo to jako nějaký hadřík na prkénku a na to něco namazal (takové zelené cosi - pasta, vosk ...).

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Tuesday, January 06, 2015 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Majzlík se baví

Sellers je legenda, dělal nábytek pro pár prezidentů, takže asi opravdu umí.

Já jsem se díky němu konečně trochu naučil ostřit nástroje, mimo jíné.

Vždycky mě fascinuje, když někdo s "primitivními" nástroji dokáže udělat věci stejně dobře nebo lépe, než jiný s všemožnými udělátky. Hlavně ale zjišťuju, že při práci bez strojů si mnohem víc odpočinu. Nikde žádný kravál, prach, nic co by vás při chvilce nepozornosti připravilo o prsty.

JMN