Re: dopručte voIP operátora

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Leden 6 11:08:48 CET 2015

Nekolik roku bez problemu mame VOIPe od Havla:
https://ha-loo.ha-vel.eu/cz/

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "jurp" <jurp na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 06, 2015 11:02 AM
Subject: Re: dopručte voIP operátora

U 802 byla povinna minimalni konzumace (min 20,-Kc), jinak tam byl
uctovan mesicni poplatek 20,-Kc. Ovsem minutove sazby se nejak zastavily
v davne minulosti. Tenhle tarif uz ale stejne neni dostupny.

Co je prebralo Rio, tak uz mate nejlevnejsi balicek 50,-Kc/mesic a ty
ceny, musite posoudit sam.

Technicka podpora-jsou tam neustale komunikacni problemy.

Ja od nich s VOIPem uz davno utekl k www.mikrotech.cz. Ceny nizsi,
spolehlivost ekvivalentni. Jediny problem byl, kdyz zmenili IP adresu
SIP servru a bylo to jen na web strankach.

JURP