Trochu OT: Čumíš na drát?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 5 23:46:51 CET 2015

Dostal jsem ze sběrného dvora  bednu UBNT pojítek. Mám s kolegy HAMy v
plánu tohle:
http://www.broadband-hamnet.org/documentation/186-ubnt-fw-release-101
Všechno jsem postupně rozebral, umyl od holubího trusu, vyčistil a měl v
plánu vyměnit SMD elyty ...
Ty jsou p čase většinou důvodem různého tuhnutí a jiných neplech jinak
těchdle poměrně spolehlivých zařízení.
Narazil jsem na jeden kousek, no nedalo mě to sem neposlat.
Autor té úpravy asi ze vzteku nejspíš za buzeraci od zákazníka ( znám to
taky občas ) umístil dovnitř popis úpravy.
http://jaku.ic.cz/UBNT/UBNT2_4.jpg
Usuzuji tak z dalšího popisu na zařízení - patrně až  po demontáži u
zákazníka: na zadním krytu  bylo fixou napsáno "od buzíka Kaliána"
Na dalším kousku zas bylo napsáno tužkou: "Losuje - jen pro zákazníka s
malým traficem!!!"
Nebo na jiném : "Chodí nějak na 3,14ču"
Je hezké, že servisáci nechávají po sobě informace.  Je jednodušší to
pak lokalizovat a třídit. :-)

JaKub