LED menice z 1AA

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Leden 5 22:39:31 CET 2015

Jj, nedavno jsem se bavil vyrobou zableskoveho zarizeni do kridel letadla z
blesku starych fotoaparatu. Jsou Si tranzistory, spec. pro nizka napeti a
velke proudy, napriklad 2SD879, 2SD965 a jine. Kdyz se pouzije klasika,
silene to topi a nefunguje.
aze

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 05, 2015 10:27 PM
Subject: Re: LED menice z 1AA

5.1.2015, 22:20:56

Je to kremik, jen se technologie od dob KC509 kousek posunula.
Pokud vim, maji o proti beznym T velmi tenkou bazi, takze mnohem vetsi
naroky na cistotu zakladniho mat. a na tolerance jednotlivych
technologickych kroku. Mozna se i neco dela trochu jinak, nez u te klasiky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz