LED menice z 1AA

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 5 19:56:00 CET 2015

Pane Buchto, můžete mi přiblížit, jak byste si konkrétně představoval
ono paralelní řazení MOSFETu a bipoláru?

Jinak pokud máte na mysli úbytek vlivem Uces, tak dnes už přece (Váš
oblíbený termín ;-) ) máme vhodné malinké bipoláry s Uces v oblasti
desítek mV...

Blíže viz (nejen) Zetex nebo jaxetozaseglobalizačnějmenuje.

--
Jirka