LED menice z 1AA

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 5 15:38:10 CET 2015

Hm, nějak jsem moc nepochopil otázku...

Řešení zvláště v případě diskrétních součástek je moře, konkrétní
zapojení navíc bude velmi závislé na parametrech jak akumulačních prvků,
tak polovodičů a samozřejmě i dalších součástek...

Zvlášť v případě akumulačních prvků (cívka či trafo) bude situace
neopakovatelná, protože téměř s jistotou nebudete mít k dispozici přesně
to, co původní autor.

Navíc se k tomu všemu přidává velká obvodová citlivost na parametry, což
je způsobeno mj. i činností polovodičů při napájecím napětí řádově
srovnatelném s napětími prahovými, saturačními apod.

Myslím, že nejlepší bude vytipovat si pár zapojení a pak prostě bastlit
a měřit.

--
Jirka