OT - Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Leden 5 14:38:44 CET 2015

JJ, taky ho sleduju, ty jeho hračičky jsou precizní. Má i pěkná
"vědecká" videa, třeba o zkoušení pevnosti lepených spojů a tak.

Já osobně mám ke dřevu jiný přístup, vlastně všechno dělám ručně jen
základními nástroji, takže mým guru je spíš Paul Sellers:

https://www.youtube.com/user/PaulSellersWoodwork/videos

Je pravda, že u YT leckdy stávím dost času, jsou tam mraky a mraky
inspirace...

JMN