OT - Majzlík se baví

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Leden 5 14:27:55 CET 2015

Přesně tak, dělalo se to běžně. On třeba bukový šroub 2" něco snese,
důležité ale je, že tyhle svěráky vůbec není potřeba dotahovat na krev,
důležité je mít ostré nářadí :-)

To mazání je velká výhoda, na oceli dříve nebo později vznikne šmír a
dříve nebo později si tím něco zaprasíte. Hlavní ale je, že dřevěný
šroub dobře vypadá a vyřezat ho je určitá výzva.

JMN