[OT] opravy domacich spotrebicu

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Leden 5 00:53:51 CET 2015

Tak to "klobúk dolu" (smekám), len nech si dáva pozor.
Robo

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 05, 2015 12:10 AM
Subject: Re: [OT] opravy domacich spotrebicu

Původní zpráva ze dne 5.1.2015 od Robert Baranka:

> A do opravy umývačky sa nechce pustiť?

Ale tak jo, ale nic tam nevykouká. Asi jako já :-) Poprvé jsem ji
rozebral já tenkrát a naučil jí to. Pak to už dělala sama, když jsem
jí řekl, že na to zase kouknu, když ji rozebere. Takže ji už rozebírat
i sestavit umí, tedy ty plechy kolem a nahoře i dveře. To už dělá
úplně sama, půjčí si akušroubovák a už to jede. Když jsem nedávno
měnil to relé, tak jsem přišel k rozebraným dveřím, odpojil dráty a
vyndal desku...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem