Formica

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Leden 4 22:16:59 CET 2015

Toho bych se tolik nebál, je to sice jak se říká sraní do vlastního hnízda.

Ale není nad to když je pro člověka jeho práce i koníček. A snad nebudu

lhát když řeknu, že to tak pan Horský má ono to je na Formice dost vidět,

včetně podpory a případných úprav/problému....

Já taky díky tomu to radši nakreslím v pracovní Formice než bych se

doma "otravoval" s KiCadem sice mě mrzí, že se to nenaučím, ale buď na

mě jednou dojde až nebude přístup k Formice nebo si budu muset

Formicu koupit :-) neboť spousta věcí mi  chybí nebo je neumím najít

v KiCadu.... A jsem v něm tisíckrát pomalejší, ale je fakt, že některé věci
se

mi libí to svázání schema plošnáku, hierarchie... Ale furt to jsou věci,
který

daleko rád oželím, než to co mám ve Formice. Taková nepřekonatelná věc

jako když kliknu do zmetí věcí na plošnáku a Formica prostě ví co chci

vzít jestli cestu pad součástku a podobně je prostě neskutečná....

Ale ono je to taky dost tím, že co člověk umí tak se mu v tom dobře dělá.

Zdeněk Aster