Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 4 16:03:31 CET 2015

No on takový krouťák 3 Nm je už docela dost. To už rozhodně ze šupáckého
plastu jenom na 3D PRN asi nepůjde, to se hřídelka ventilu v tom posledním
ozubeném kole protočí nepozději při třetím zavření ventilu.
Řekl bych, že pár kousků ohnutého plechu svou práce odvede lépe.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Sunday, January 04, 2015 3:50 PM
  Subject: Re: Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem

  Idealni by bylo pouzit bezny krokac a prevody + drzaky si pekne vytisknout na 3D, docela me to nadchlo ale nemam co ovladat momentalne ;-)
  Dne 4. 1. 2015 v 15:48 Petr Simek napsal(a):

    On Sun, 4 Jan 2015, Jan Půhoný wrote:

      Díky všem za nabídky materiálu i za rady. Nakonec jsem objednal na ebay
      modelářské servo s údajně kovovou mechanikou a silou 9kg/1cm Tak až přijde,
      tak to zkusím a pošlu fotky :-) Přes nějakou páčku by to s tím mělo snad
      bez problémů hnout.

      Ten třícestný ventil mám už namontovaný, tak jen k tomu nabastlit to servo.
      Bude to asi lepší a jednoduše nahraditelné než ten krokáč.

    No a jakou silu ma ten krokac ?

      Honza Půhoný