Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Leden 4 14:42:14 CET 2015

Díky všem za nabídky materiálu i za rady. Nakonec jsem objednal na ebay
modelářské servo s údajně kovovou mechanikou a silou 9kg/1cm Tak až přijde,
tak to zkusím a pošlu fotky :-) Přes nějakou páčku by to s tím mělo snad
bez problémů hnout.

Ten třícestný ventil mám už namontovaný, tak jen k tomu nabastlit to servo.
Bude to asi lepší a jednoduše nahraditelné než ten krokáč.

Díky,

Honza Půhoný