Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 3 18:41:07 CET 2015

Zdravím,

můžu Vám poskytnout servo pohon (případně celý 3cestný ventil) z kotle
dakon KS24B. Tuším že je na 12V. Ověřit bych to musel jít na dvůr :-)
Za poštovné. případně s kompletní elektronikou Furimat cosi

Petr