monitor BENQ FP91

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 3 16:44:09 CET 2015

TO MĚ ZAJÍMÁ!!
Mám tu jednoho Samsunga, kde už trubice odešly podruhé. Ty druhé zjevně
byly špatné kvality - po obvodu byly takové mikroskopické prasklinky.
Napadlo mě tam dát pásek - standardní jde ostříhnout na šířku cca 4-5 mm
, to by se tam vešlo...

Jak jste řešil napájení? Nevadí jednotlivé LED-ky jako zdroj světla?
"Roznese" to světla  ta deska pod LCD?
Výkonově to stačí?  Neřídí se jas displeje změnou výkonu
tubic?

Díky za informace, asi se do toho pustím....

JaKub