Hratky s UPS

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 3 16:37:37 CET 2015

No to ja od toho necekam - spis zda se to treba dlouhodobe nekde neusadi
treba v noci - nase sidliste nema plyn a ty vykyvy v odberech tu urcite
budou.
Ja stejne merim jen jednou za minutu - je to jen takova orientacni vec.
Navic si tim budu merit zhruba kWh odebrane rackem a PCckem mym a zeny.

Pred chvili jsem tam udelal blackout a doplnil graf nabiti baterie. je
videt jak se to dobiji.

RV