Svařovací invertor GAMA 165 - je dobrý?

Tony Malecký tony na malecky.cz
Sobota Leden 3 12:40:37 CET 2015

Z jiné stránky

Gamu myslím 159 jsem opravoval a je to balada. Průhledné zapojení,
schema netřeba a díly na opravu do druhého dne k dispozici za slušnou
cenu z jejich www shopu...

Nic z aktivního neodešlo, po výměně nabíjecího rezistoru na vstupu
kterej byl přerušenej a preventivní výměna relé které ho přemosťovalo
zase jede jak nová....

Kamarádovi kterýmu patřila jsem jen řekl že tohle kdyby znovu odešlo tak
mu opravím kdykoli a že dobře koupil....

Tony