Re: Svařovací invertor GAMA 165 - je dobrý?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 3 11:51:09 CET 2015

 3.1.2015, 11:45:43

Elektrodou neni drat ale trubicka, ochranou atmosferu vytvari napln v
trubicce, tedy jakasi obdoba naseho trubickoveho cinu.
O co mensi je vyber techto "eletrod" o to je vetsi jejich cena.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz