Svařovací invertor GAMA 165 - je dobrý?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 3 11:43:49 CET 2015

No to je vicemen klasickej MIG/MAG - jen ten drat neni pokoveny, ale je
to trubicka naplnena hmotou, ktera uvolnuje ten ochranny plyn. Lze to
pouzivat i na klasickem MIG/MAGu jen je treba prepojit polaritu.

Vyhoda, ze nemusite mit flasku s plynem je jen do okamziku nez se
kouknete co stoji ty trubickove draty. Ja za 6kg CO2 platim tusim 260Kc
a za ctyri roky jsem na lodi vyvaril tusim 25kg dratu a tech flasek jsem
spotreboval pocitam tak maximalne deset.

Jinak MIG/MAG je hodne fajn skoro na vsechno, efektivita pro beznou
praci je neskutecna proti MMA, ale bohuzel to neni tak, ze si to hodite
na rameno jako MMA invertor a dojdete si na druhou stranu zahrady
privarit sloupek od plotu.

Pokud bych ale chtel vareni do dilny tak rozhodne MIG/MAG - da se s tim
dost kouzlit - od ruzneho vyvarovani, navarovani (uz jsem navaroval
ruzne hridele ohlodane provozem, vyvaroval otvory na ruznych obrobcich,
ktere se tam omylem udelaly apod.).

Holt ideal je MIG/MAG a k tomu MMA/TIG nejlepe AC/DC ;-).

RV