Re: Přesný teploměr (termostat)

Pátek Leden 2 23:51:04 CET 2015

DS18B20 ma samo o sobe presnost +-0,5C.
Tzn bylo by pouzitelne jen pokud by se dany kus zkalibroval, pricem by se
kalibrace musela opakovat tak co 6 mesicu a pokazde kdy by cidlo dostalo
nejaky tepltni sok. Z me zkusenosti DS18B20 se rozjizdi pokud jsou
vystaveny teplote pod -10C  a pres 80C, pak se i zkalibrovane cidlo hne a
ukazuje o fous vedle. respeltive o fous vedle jinak nez predtim.