Přesný teploměr (termostat)

Pátek Leden 2 20:25:03 CET 2015

Hezký večer,

	objem asi jeden litr. Je potřeba aby teplota byla všude v této
toleranci. Míchání, zcela určitě a intenzivní. Moje představa byla
taková, že by se ohřála zásobní láhev, s tím asi litrem kapaliny, na
danou teplotu a pak se tato tekutina použila. Doba reakce jsou jednotky
minut, to by snad mohla tepelná setrvačnost udržet v toleranci. No a
před další reakcí kapalinu zase ohřát.

Saša Svobodová