Digitrony Z560M - nemate nekdo?

Pátek Leden 2 20:10:58 CET 2015

Hezký večer,

	mám tu devět stejně vypadajících digitronů. Na dvou je napsáno TESLA
ZM1020 a na zbytku to již není čitelné, tak nevím. A pak ještě tři
Z5600M, které vypadají také stejně, ale nemají červený nátěr na baňce,
jsou čiré. Vypadají, jako nikdy nepoužité. To ty ZM1020 zcela jistě
použité byly.

Saša Svobodová