Svařovací invertor GAMA 165 - je dobrý?

Pátek Leden 2 20:03:14 CET 2015

Mám už pár let Gama160. Ještě jsem s tím nesvařoval, používám ho po
úpravě jako zdroj.
http://www.vaelektronik.cz/bastl/zdroje.html
Dimenzované je to poctivě, těch 160A chvíli dává (než to vypne tepelná
ochrana). Trvale má psaných snad 80A a to dává bez problémů - ještě  to
při 100A nevyplo. Stabilita regulační smyčky taky výborná, nestalo se mi
že by to při nějakém proudu začalo pískat. Se zdrojema TNZ, které jsme
dávali pro nabíjení baterek a řídili jsme je napětím 0-10V, byly s
různým zakmitáváním dost problémy. Ale je to už spousta let, určitě to
taky už dělají jinak.
Anděl