Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 2 17:09:04 CET 2015

To mi připomíná, jak jsme rozebrali akumulacni kamna, neboť by to
fakt slo blbe prevezt/prenest komplet. A nakonec jsem musel zaplatit za

nebezpecny odpad, diky šamotovým cihlám...... Tak jsem si vduchu,

říkál, že je super, že to co lze zpeněžit vemou zdarma a nebezpečný

odpad, chtějí peníze, tak koho by to pak nutilo vozit do sběrny, když

za to mám platit to jsem fakt nepochopil tuto logiku......

Zdeněk Aster