Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pátek Leden 2 17:08:13 CET 2015

U nas uz zacali elektroodpad vykupovat klasicke zberne zeleza - 0,08 -
0,12Eur/kg. A nie je problem si nejaky elektroodpad zasa odkupit naspat,
pravda, za cca dvojnasobnu cenu. Absolutne neskumaju kompletnost ci nebodaj
funkcnost.