Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 2 16:34:14 CET 2015

Ano, tohle nařízení o zákazu prodeje je fakt zločin proti lidskosti.
Kdybych věřil na spiknutí, tak bych si myslel, že tohle zařídili
islamisti/komunisti/chemtailsisti/atd-isti.

Shodou okolností jsem byl nedávno zrovna na té Frýdecké skládce,
mám ve F-M rodiče a odvážel jsem jim nějaký bordel.
Zeptal jsem se toho borce na skládce, jestli bych mohl odkoupit
nějaký pračkový motor, oficiálně nebo neoficiálně. Ten chlap
se úplně zatřásl hrůzou, co to po něm chcu. A že v žádném případě,
že je to na okamžitý vyhazov z práce, že nepadá v úvahu ani koupě
ani třeba výměna za 2 vadné. A že jsou všude kamery a trvalý dohled.
Tak jsem si říkal, že se mě třeba jenom chce zbavit a že to nebude tak
horké. Ale když jsem se rozhlídnul, tak tam měli kolem snad 10 kamer,
bylo to hlídané líp než Česká národní banka.

PL

*******************************

From: "Zdeněk" <zdej na atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 02, 2015 4:17 PM
Subject: RE: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

"Dokonce Frydecka skladka a.s. ma pred sbernymi misty plakaty - ze
elektrospotrebice se musi odevzdavat jeste funkcni - protoze pokud jsou
nefunkcní prejdou z kategorie "elektroodpad" do kategorie "nebezpecny odpad"
- cirkus na koleckach ....."

Kam ten svět spěje?
Před vyhozením starého spotřebiče se bude kontrolovat, jestli je funkční. Ty
nefunkční budeme asi vozit do lesa nebo házet do rybníka...

Z.