Kabel k cidlu do vody

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Leden 2 16:17:07 CET 2015

Samozřejmě nic zásadního se nestane, ale je možné, že pokud jsou tlakové
ztráty značně nevyrovnané, pak voda projde radiátorem s nejmenším
odporem, vrátí se teplá zpět a na zdroji tepla dojde k vypnutí pro
příliš teplou vodu na zpátečce. A ostatní radiátory zůstanou studené.
Teprve až se v této místnosti dostatečně oteplí, hlavice se přivře a
začnou topit ostatní.

Martin Záruba