monitor BENQ FP91

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 2 11:27:50 CET 2015

Tu je servisny manual podobneho modelu
http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/35483/BenQ_Q7T4-FP71G.html
Podla fotiek dosky invertora to vyzera velmi podobne, ako pri
Samsungoch, co som opravoval. Tam boli vyschnute aj elyty, ktore na
pohlad nafuknute neboli. Ak mate cim pomerat kapacitu a ESR, pomerajte,
ak nie, vymente vsetky. Typy s nizkym ESR sa daju zohnat aj cez ebay,
hladajte "repair kit" alebo "capatitors only" pre vas monitor. Tiez som
takto kupil a 2 opravene monitory funguju uz pomaly 2 roky.

miro