[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Pátek Leden 2 09:27:00 CET 2015

A to vam nevadi, ze pak kratka funkce na vysku zabere celou obrazovku
editoru? Ja tohle formatovani nesnasim, protoze se na ukor prehnane
prehlednosti musi porad jen skrolovat, abych vubec zjistil co se provede
kdyz else. Nemuzu si pomoct, ale mne se teda diky odsazeni kodu uvnitr
bloku nemuze stat, ze bych blok i pri letmem projeti ocima prehlidnul,
kdyz je formatovan usporne:

if (P1) {
   xx
   xx