[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 21:13:20 CET 2015

> (*) Kdyz vidim if(str && *str) tak to je na prvni pohled jasne, protoze vim, ze:
> A stouralove to vyuzijou k tvrzeni, ze tento jazyk neni dobry.

Samozřejmě, že v každém jazyce se ustálí nějaké idiomy, tohle je jeden
z nich :-) Tahle debata se spíš dotýká příliš kryptických zápisů za
každou cenu, jenže céčko k nim přímo svádí, takže ani to není tak
jednoduché. Mně na tom spíš vadí ta rozkolísanost ve vyjadřovacích
schopnostech jazyka, že něco se dá napsat padesáti způsoby a z toho
bude dvacet správných a něco se nedá napsat jednoduše vůbec :-)

Aleš Procháska