[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 21:07:11 CET 2015

Tohle totiž beru jako speciální případ "špagetového" příkazu

if (P1) {
   }
else if (P2) {
   }
else if (P3) {
   }
else {
   }

který se prostě při zdravém rozumu nedá psát s respektováním
skutečného syntaktického stromu :-) A tu poslední závorku v méně
přehledných případech píšu jako
   }//if

Aleš Procháska