[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 18:22:30 CET 2015

Je to otázka jak k tomu přistupovat, ale zase pomocí přetížení
operátorů (a hlavně funkcí) lze implementovat nehierarchickou
dědičnost, což je taky celkem zajímavá věc. Ale souhlasím, že se tím
dá zadělat na pěkné potíže, třeba když mám pocit, že jsem definoval
novou funkci a místo toho jsem jen přetížil starou, to se pak člověk
nestačí divit :-)

Aleš Procháska