Přístrojový štítek

oklovap oklovap na gmail.com
Čtvrtek Leden 1 12:26:16 CET 2015

Vsetkym pekny rok 2015 v prvom rade prajem.
Existuju plastove folie hrubky 0,635mm, ktore su dostatocne pevne pre
Vase potreby.
Maju viacero povrchov - imitacie kovov (hlinik, mosadz, pripadne len
farby). Jedna sa o dvojvrstvy plast, kktory je mozne laserom gravirovat
a rezat na pozadovany tvar.
ukazky tu
http://i58.tinypic.com/2ywx1y1.jpg
http://i60.tinypic.com/209j4vl.jpg
Su samolepiace a vyzeraju vysoko profesionalne.
Ak potrebujete, mozem Vam taky vyrobit.

mp

Dňa 1. 1. 2015 o 12:04 Jan Matuška napísal(a):