RE: Šikovní droni

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 28 22:06:12 CET 2015

Je a není to k ničemu. Samozřejmě, že základní principy nejsou nic tajemného, ale ďábel je v detailech. Dovedu (nebo spíše nedovedu) si představit, kolik práce stálo připravit tuhle show. Kdyby jediným přínosem měly být zkušenosti té party študentů, kteří na tom dřeli, je to více než skvělý přínos!
A nepochybně to má i řadu bočních přínosů. Ono dokud si ty diferenciální rovnice pořádně nepodáte a nebabráte se v realizaci na nich postavené půl roku, můžete o tom vyprávět krásné pohádky, ale právě tohle je pro praxi úplně k ničemu. Kdybych se měl rozhodovat, kdo zrealizuje systém, který má na zem relativně bezpečně dostat letadlo v trablích, vyberu si "diferenciálního pohádkáře" nebo někoho, kdo vyzkoušel vzít nůžky, upálit listy vrtulí a postavil systém, který takovou mrchu zvládne (byť to pro praxi jistě bylo úplně k ničemu)?

Jakub Šerých