DDS AD9959

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 28 16:12:37 CET 2015

Presne tak :-)

Inak, daju sa najst 79xx ktore funguju aj bez zataze, mne tak fachali
tusim Toshiby, vybrakovane z nejakej japonskej elektoniky. Pouzil som
ich do zapojenia, kde sa zataz odpajala relatkom (ale vystupne napatie
sa este stale pouzivali na referencovanie nejakeho komparatora, takze
na jeho velkosti zalezalo), zhodou okolnosti som 79xx pouzival prvy
krat, predtym 78xx milion krat. Neskor som to zapojenie replikoval, so
suciastkami pekne kupenymi vo Farnelli a ono sa to spravalo velmi
divno... este doteraz mam v pamati tie nadavky.

No a potom som sa zo zufalstva pozrel do datasheetu a vsetko bolo jasnejsie.

Dňa 28. februára 2015, 15:49, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal/a: