OT Cela rodina STM32 a USART+DMA+IRQ

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Únor 27 17:14:31 CET 2015

Tak dobře, vyzkoušel jsem to na STM32F051 a opravdu to nejde. Pokud
nastavím DMA pro RX USARTu, přijde přerušení jen od toho DMA ať je flag
RXNEIE nastaven či ne. Přerušení od TX chodí.
Ale přijde mi to docela logické - data jdou z RX shift registru přímo do
RAM, takže se RDR jaksi "obejde" a tedy není třeba přerušovat. Zřejmě
spíš než chyba je to vlastnost.

Mrazík