ESP8266/USART záhada

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Únor 27 12:48:23 CET 2015

Dobrý den,

spojuje, máte pravdu. Ale až novější verze firmware.
Měl jsem  0018000902,

aktuálně mám 0018000902-AI03 a ta se spojuje na AP napoprvé a taktéž
hned po zapnutí napájení. (A dokonce to korektně je schopna říci přes
AT+CWJAP? )
Obě tyto verze mají  default  9600.

Verze co mi poslal pan Filip ( ESP_8266_BIN0.92.bin), tak na AT+GMR
zareagovala 0017xxx. Momentálně ji nemám vypálenou tak nevím přesně. Ta
měla default 115200 a trpěla na problém "busy".
Tj, najednou se modul rozhodl a neodpovídal, resp na vše reagoval busy.
Dokud se nevypnul a nezapnul.

Zkuste tu moji verzi.

Petr