ESP8266/USART záhada

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Únor 27 10:27:50 CET 2015

Dobrý den,

Ten bordel po resetu je nějaký divný.  Zkuste jiný FW.
Mě to po resetu odpoví normálně, potom pro nastavení používám:

boolean connectWiFi()
     {
       while(Serial1.available())
         Serial1.read();

       //while(Serial1.find("OK")) {
         Serial1.println("AT+CWMODE=1");
         Serial1.flush();
       //}
       while(Serial1.available())
         Serial1.read();

      //Serial.println("!!!");

       String cmd = "AT+CWJAP=\"";
       cmd += SSID;
       cmd += "\",\"";
       cmd += PASS;
       cmd += "\"";
       Serial.println(cmd);
       Serial1.println(cmd);
       Serial1.flush();

       //while(Serial1.available()==0) {
       // Serial.println("Waiting for module to answer!");
        //delay(100);
       //}
       //delay(2000);
       if (Serial1.find("OK"))
       {
         Serial.println("OK, Connected to WiFi.");
         return true;
       } else
       {
         Serial.println("Can not connect to the WiFi.");
         return false;
       }

Odpoví OK, ale bliká modrá LED, a po RST odpoví ERROR nebo Fail, to si
teď nepamatuju. Ale vypnu a zapnu napájení, zabliká modrá LED, a je
připojený. Na AT+CIFSR vypíše přidělenou adresu, atd.

Hledejte FW ESP_8266_BIN0.92.bin (23.9.2014) Zkoušel jsem i 0.922 a
0.950, a s těmi byly nějaké problémy.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip