tranzistory - technologicky brainstorming - VYRESENO

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Únor 27 10:00:40 CET 2015

Mezi G a čímkoliv (SneboD) musí být nekonečno.
Já jinak FETy zkouším tak, že zkontroluju diodu mezi DaS ) pokud tam je. Před měřením je třeba vybít náboj hradla. Stačí chytit do prstů všechny elektrody.
Pak připojím minus multimetru na S a plus na D - musí být nekonečno, odpojím D a plusem multimetru cvrnknu o G - nabije se hradlo, připojím opět na D a musí ukazovat sepnutý stav. Řádově jednotky ohmů.
Nechám připojený D na plus multimetru a mínusem multimetru cvrnknu o G - vybije se hradlo. Připojím zpět S na mínus - musí ukazovat rozepnuto nekonečno nebo hodně.
Tohle vše platí pro FETy typu N. Pro P Fety je to přesně naopak.
A doufám, že jsem to nezmotal.
PG