Rychly teplotni senzor?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 26 23:02:43 CET 2015

Tak nakonec jsem v nasi firme jako nejaky meziprodukt objevil mrnavou tenkou
desticku, osazenou TMP112. Jeste jsem trochu odrbal prebytecnou hmotu,
pridratoval na I2C a ejhle, ono to chodi, a jeste ke vsemu velmi prijemne
rychle.

Diky vsem za rady, je dost mozne, ze se k nim jeste vratim (jak tu bylo
naznaceno, I2C a zarusene prostredi nemusi byt idealni kombinace),
kazdopadne jednoduchost toho brouka u mne zatim vyhrava (jasne, kdybych
nemel tu osazenou desticku po ruce, asi bych mluvil jinak, to uz neni zadna
legrace to nekam pridratovat).

Timto jsem ale zcela jiste skoncoval s Dallasem asi i do budoucna, ten
TMP112 vypada vyborne.

Pavel Kutina