OT-Raspberri, maže se složka s programem

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Únor 26 15:12:42 CET 2015

Zdravím přítomné, hlavně Linuxáky.

Mám prosím dotaz. Na Rpi mám vlastní aplikaci ve složce uživatele /home/pi/zdroje/program. V této složce je spustitelný program. Tento program se spouští automaticky. Už dvakrát asi za půl roku provozu se mi stalo, že obsah složky s programem zmizel. Všechny jiné složky jako třeba knihovny /home/pi/zdroje/synapse (Synaser) tam ale zůstanou. Netuší někdo proč se tak děje? Všechno ostatní je v naprostém pořádku, nikde nic nechybí. SD karta je také OK. Program je v oprávnění 777.

Zaplik