Jaky P mosfet.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 25 12:51:54 CET 2015

Nene, ten test co jsem Vam psal byl jen s 5V. To nema s touto odpovedi
nic spolecneho.
Mam v podstate 3 vyuziti, spinani 5V, 12V a 24V. 12V a 24V neni problem
pres pomocky bipolar a do gate jde to vyssi napeti (patricne omezene).
Ale pri spinani 5V, tam zaden vyssi napeti neni a proto by mel ten fet
fungovat i tady.

Martin Hanek